2007

Januari

Jag började kursen lek-rörelse-hälsa och lärde känna några riktiga guldkorn.

Februari

Kommer inte ihåg någon speciell händelse denna månad, jag fortsatt väl bara med mina vanliga eskapader antar jag.



Mars

Jag fyllde 24år




April

Firade valborg i Kämpinge med Sara och Emma

Årets första grill



Maj

Deltog i lundaloppet.

Åkte på läger till Gydarp med skolan och kom hem med fina minnen.



Juni

Lek-rörelse-hälsa  tog slut vilket avslutades med öl på möllan.

Började jobba på johan p

L fyllde 25!



Juli

Hälsade på Sara i Stockholm.

Firade semester i Yngsjö



Augusti

Hmmmmm......varvade jobb och ledighet med vartannat.


September

Började den avslutande terminen på lärarutbildningen. Hade fyra veckors praktik i en sexa i Kävlinge. Påbörjade examensarbetet tillsammans med min kompanjon Veena.


Oktober

Emil fyllde 2år och lille Eric kom till världen.

Blev brunett.

Var och såg min idol Jonas Gardell med muttilajnen på konserthuset i Malmö.



November

Årets kanske tråkigaste månad.


December

Blev gudmor till lille Eric.

Var och såg Kent tillsammans med L.

Sara flyttade äntligen hem!

Firade jul tillsammans med min familj hemma i Natalies nya hus.

Avslutade året på det mest underbaraste vis på Karlaby Kro tillsammans med L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0