rövslickare

HöstShopping och stooooor beslutsångest idag men grymt bra resultat tillslut. sjukt snygga skor och en riktig fräsig jacka. Sved i plånkan bara, men det är sånt man får ta. 

Mentorsträff imorgon och självklart är soffilajnen mentors favvo! ;-)  Blir till och med lite pinsamt ibland när han alltid printar ut mina texter och tvingar de andra att läsa dem. De verkligen spänner blicken i mig och viskar  "what the fuck spare us this shit din lilla rövslickare!" haha! men jag gillar det, känner mig liksom lite viktig.

Tess kommer äntligen hem inatt och imorgon blir det lunch innan jag återvänder till Kävlinge för att ha möte med min handledare. Hoppas få reda på vad det är jag ska ansvara för under praktiken, hoppas inte det blir Sveriges kungar bara för då finns det en risk att jag skriver om historian.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0