Utsövd

Jag vaknade för en halvtimme sen. Sssskkkkköööööönnnnnnttttt! Det var längesedan jag kunde sova så länge och det magonda lyser med sin frånvaro! Idag måste jag ta tag i lite saker här hemma, tvätta, städa, diska. Mindre roligt men det måste göras och det är så jäkla skönt när det är gjort. Finns det något som är så tacksamt som städning och trädgårdsarbete? Shit, jag låter som en kärring! Men vadå? jag tycker om att vara vuxen, när det passar. Finns stunder då jag gillar att vara omogen också men de ska jag bespara er kära läsare.

Ikväll ska jag träffa gamla sydisar och äta något gott inne på Gränden i Malmö. Har inte träffat E och M på jättelänge! Ska bli nice! Jag ska dricka VIN och bara njuta av att jag har sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Mackelur

Soffilajnen kickar ass. Way better then Ekwall bloggen. Blivit beroende. Jag erkänner, jag är soffilajnen addicted. Dags att gå med i AS... Imorgon sista rycket i skolan sen partaj på möllan. Det slutar inte där...

2007-06-01 @ 01:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0