"tycka om" kurvan

Bland det värsta jag vet är dubbelmoral. Bland det värsta jag vet är att känna mig lurad av någon jag trodde var sann. En dels "tycka om" kurva går bara utför från första början, andras har en kraftigt uppgång under en tid men dalar sakta neråt efter ett tag. Det är nästan värre, eller det ÄR värre. Ribban har åkt ner ett snäpp, tyvärr.

Idag har jag faktiskt längtat efter att komma hem och skriva dessa rader. Idag har jag faktiskt längtat efter att komma hem till någon vars kurva alltid ligger stadigt med en ständig tendes till det högre. Jag Älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

låter jobbigt. kram!

2007-05-28 @ 21:18:35
URL: http://emsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0