Tre guldkorn

Gick igenom mina gamla cd-skivor och hittade tre guldkorn som jag inte lyssnat på på evigheter. Radioheads OK Computer, Counting Crows August and everything after och soundtracket från Trainspotting. Alltså Sullivan street (CC), Karma police och Exit music (RH) och Perfect day (TS) lyssnade man ju sönder på den tiden men nu ger de mig fan lyckorus. Högstadiet och gymnasiet all over again! Tror jag dör. Flashback? jo tack! Just nu hade jag nog kunnat offra min högra hand för att komma tillbaka till den tiden! Melankolisk bohemflicka i flätor och basker, jo för äkta skulle det va när man hängde på Ariman i Lund. Hahahaha!=)
 
Nuförtiden hoppar man omkring och vrålar TOKYO till flickidolen Danny. Saker och ting har verkligen förändrats.


  bohemian stil

Kommentarer
Postat av: sassi

Shit va ambitiös du har blivit på att skriva då. =)
Tror jag ska lägga ner mitt, orka hålla på! Int jag...
Hoppas du får en bra dag darling. Pöss o kram

2007-05-30 @ 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0