tömd

Idag är jag tömd på energi. Känner mig likgiltlig. fan ryck upp dig. tycker inte om att vara såhär, ha det såhär...
 
Inatt har det tydligen åskat som bara den och jag verkar vara den enda som inte hört någonting vilket är väldigt ovanligt!

Äntligen är hälsoprojektet avklarat. Vår redovisning var ju klart bäst!=) Hoppas bara att kalkonen gillar arbetet lika mycket!

Ikväll blir det nog desperate housewives med mutt och li. Brukar ju vara standard på tisdagskvällar. Borde egentligen åka in till malmö och ta en avskedsöl med Maria, men magen har ont och tågkortet har gått ut. Litar på att Tess dricker den där ölen för mig med=)

Kommentarer
Postat av: M

Du kommer tillbaka till den gamla goda S fortare än du anar. Måste ju bara vara så annars så är den kosmiska rättvisan, just det, orättvis :)
Vila magen du så orkar kicka ass imorgon on da dancefloor

2007-05-29 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0