Moster Di!

Idag har jag passa mitt lilla pyre Emil. Han har öroninflammation så det gick inte så vilt till, blev mest fika och mys. Han klappade mig på huvudet, la sin kind mot mig och sa Di. Jag smälte dirket, sen vi gick vi in på hans rum och dansade.

Eftersom det inte blev någon shoppingrunda i Malmö med Fia idag åkte jag och L till center syd. Jag är nog där minst två grr i veckan och lär mig aldrig hitta, lokalsinne?? hmmm. Jag hittade iaf en jättefin klänning/tunika som jag ska ha imorgon=). För att hänga med i Tess och Marias bränna köpte jag piz  buin´s sun spray och började spraya mig när jag kom hem. När jag satt och väntade på att det skulle torka tog jag flaskan och började läsa lite närmre och upptäcker då till min stora förskräckelse att det står för MÖRKARE hud. Gaaaahhhh! Hoppas jag inte vaknar upp imorgon med en helt onaturlig konstig färg. Typiskt mig.

Nu ska jag hoppa i säng. Blir en lång dag imorgon. Först jobba på JP och sen till Mackelur på klassfest. 

Natti Natti

   Fundersam i jakt på kläder.

Kommentarer
Postat av: Sassi

Lulu bästis. Hoppas du hade en trevlig utekväll igår, själv satt jag bara inne och uggla. Måttligt kul...vi får ta och boka in någe datum när du kommer upp till Mig...puss i massor. Love u!

2007-05-27 @ 09:59:53
URL: http://sassilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0