inspiration

Ibland behövs det ny inspiration för att ta upp gamla vanor. Tack Mackelur, jag kan ju inte vara sämre än du!=)

Jag har legat på latsidan nu ett tag, men så är livet, ups and downs. måste bara få in i min skalle att jag inte MÅSTE skriva varje dag. Det behöver liksom inte vara allt eller inget.  

Nu slutar snart skolan. Skönt men lite vemodigt. jag älskar järngänget och vill aldrig skiljas. På lördag är det sista kvällen med gänget hos Mackelur, roligt som bara den! Me like alot!

Kommentarer
Postat av: Emma

o snart börjar mina 3,5 år på lärarhögskolan. om jag kommer in dvs.

2007-05-24 @ 18:45:09
URL: http://emsan.se
Postat av: Mackelur

Så härligt att återigen se Soffilajnen blogga. Go Sofie go! Ifall du blev inspirerad av mig så säger jag bara: dito!

2007-05-25 @ 01:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0