Funderardag

Idag har varit en riktigt funderardag. The Honeymoon is over och nu vill jag hålla sommarlov! Tro det eller ej men jag är feed up with all the bullshit going on. Det är så jäkla skönt att sätta sig på tåget och se stadsfasaden sakta försvinna bakom sig. Jag älskar att inte bo i stan. Älskar att ta på mig mjukisar och trätollor och cykla bland dofter av rapsfält och koskit samtidigt som jag nynnar Kalla den änglamarken eller himlajorden om du vill, jorden vi ärvde och lunden den gröna.......

Cykelturen slutade hemma hos mamma som bjöd på rostade mackor och te. Tittade på Design Simon & Tomas och CSI innan jag cyklade hem igen. Klockan är mycket nu och imorgon är det redovisning av hälsoprojektet vilket innebär att det hade varit bra att sova nu. Men nej, är det funderardag så är det....

Kommentarer
Postat av: Emma

landet är mysigt. men kävlinge är väl inte så off!

2007-05-29 @ 14:03:14
URL: http://emsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0