dagens iakttagelser

Det finns nog fler skelett i garderoberna hos folk än vad vi tycks vilja tro om dom. Annars hade de inte pissat på sig så fort en fluga suttit på väggen och flugit iväg. Att lära sig stå för sina ord imponerar mer än ett leende. 

Dansexamination idag och gud vad roligt! Fialisa hade dessvärre blivit sjuk och kunde inte komma, men det löste sig hur smidigt som helst för oss ändå, mycket tack vare Jeppa som fick agera stand in! Alla var verkligen jätteduktiga på olika sätt! Gulligast med stor marginal var Tess och Mackelur!=). Fiasko av den jag trodde skulle imponera mest! Jag borde veta bättre än att ha höga förväntningar om den personen.

Efter skolan åkte jag hem till systeryster och Emil för att käka lunch och fika såklart!=) jag fick, klappen, kramen och pussen som vanligt. Finns det något bättre? Moster Di smälter varje gång.

Ikväll verkar det bli resturangbesök. Me like!
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0