välbefinnade

Idag var det den sista avslutningen med klassen. Jag vet, vi har redan haft en del avslutningsfester, middagar, luncher mm men nu var det verkligen den sista! Tror att vi har haft en del separationsångest så vi har behövt öva några gånger=) Vi åkte in till Möllan och åt och drack. Hur soft som helst. Helsingborgarna, El Toro och Jeppa höll sommarlov vid 18-tiden men jag, T och Mack kunde fortfarande inte riktigt släppa taget så vi åkte hem till Mack för att dricka lite skumpa och prata lite till. Blev lite deeptalk, men sånt gillar jag! Tog slutligen tåget hem vid halvnio och cyklade och köpte lite ostisar som tröst. Nu sitter jag här och väntar på att L ska komma hem från jouren. Blir slapp ikväll framför en film. Gött.

 El Toro, Mack och Hbg-tjejen

 Hbg-killen

 Mack and T

Kommentarer
Postat av: Super Mac

Ojojoj vad kul vi hade igår. Så ska det alltid vara :)

2007-06-02 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0