typiskt

Skulle träffa Ana vid preema macken 13:30 idag för att gemensamt cykla till praktikskolan. 13:20 gick jag ut genom dörren och tänkte "så bra! i god tid för en gångs skull" Just när jag stängt igen ytterdörren upptäcker jag att cykeln inte är där. Va fan!? Jäkla skit också den har stått på stationen sedan jag var på Lilla Torg med V i tisdags. Shit shit shit! Från att ha varit i god tid för en gångs skull, var jag helt plötsligt jävligt sen som vanligt. Fick halvspringa hela vägen till den jävla macken och kom tio minuter för sent. Helt illröd i fejan och svettig var jag när jag kom fram. Fick reda på att jag ska ha min avslutande verksamhetsförlagda tid i en sexa! Jajks! Det som är positivt är att jag haft klassen när de gick i trean, kan vara kul att se hur mycket de utvecklats. Men vad fan gör man i sexan?? Läste lite på nätet och blev helt rädd, känns verkligen som soffilajnen måste uppdatera sig själv i sommar! Innan jag gick hem hälsade jag på Kajsa (min förra handledare). Gud vad jag har saknat henne och förstaklickarna, som för övrigt går i tvåan nu. Jag skämdes att jag inte varit och hälsat på på över ett år när jag lovat så många gånger. Hon sa att barnen frågat mycket efter mig, fick så dåligt samvete att jag ska dit på måndag och vara i klassen hela dan.

Jobbet idag var ganska så tungt. Fick en kastrull rakt i nyllet vilket var mindre roligt. Var färdig med allt 00:30 och tog tåget hem kl ett. Så nu sitter jag här och överväger om jag ska duscha eller inte, dagens i-lands problem.

Imorgon ska jag och L ta igen hans födelsedag eftersom vi båda är lediga. Blir nog en middag och lite skumpa, inte helt fel.

Nä, blir en dusch nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Mackelur

Fan vad det ekar tomt här :)

2007-06-09 @ 16:54:14
Postat av: soffi

det kommer snart en helguppdatering=)

2007-06-10 @ 09:51:54
URL: http://soffilajnen.blogg.se
Postat av: sassi

Lulu bästis. Du, skaffa "facebook". =) skoj... p&k

2007-06-11 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0