suck...

...Ibland är man inne i stimm, andra gånger inte.

Helgen var fullspäckad. Firade L på fredagen, blev som planerat middag och skumpa, riktigt nice.

Lördagen var det dags för jobbet som diskare igen.  Flöt på ganska så jämt under dagen och tallriksstaplarna hann aldrig riktigt ifatt mig.

Söndagen var det trädgårdsdag. Verkligen på tiden att klippa häck och gräs och köpa lite nya blommor. Efteråt njöt vi välförtjänt av grillad korv och öl. 

Igår var jag som bekant bortlovad till min vft-skola. Det var himla kul att träffa klassen igen, men ganska så påfrestande vissa stunder. Nu kommer jag inte tillbaka förrän i sept.

Upptäckte att vi hade ett fett getingbo under vår parasoll idag. L välte den och ut strömmade en hel svärm. Hoppas det gjorde susen för annars vågar jag inte gå ut imorgon!

Gjorde en annan upptäckt idag också nämligen facebook. Mycket trevlig sida där man kan göra en hel del kära återseende. Väl värd att rekommendera.

Fasen vilket tråkigt inlägg, tycker synd om er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0