Grattis!

Idag ska jag iväg till min praktikskola i Kävlinge och ta reda på vart jag ska vara nästa termin på min avslutande verksamhetsförlagdatid. Spännande. Tror att jag kommer bli placerad någonstans på "mellanstadiet" eftersom jag inte varit där än. Vet inte riktigt hur jag känner för det? Har ju alltid velat arbeta med de yngre barnen upp till trean. Ju äldre barnen blir desto mindre tycker de om skolan  och lärarna, antar att jag får se det som en utmaning. Shit, det börjar verkligen närma sig slutet nu på min utbildning. Kan inte fatta att det gått så snabbt? Men samtidig känns det som en evighet sen jag cyklade till Heleneholm för första gången och gick vilse i gångarna. Mycket har hänt sedan dess. Köpt och sålt min lägenhet i Malmö, flyttat till Kävlinge och blivit sambo, jobbat en massa extra, blivit moster 

L blir 25 år idag! Grattis! Blir dock inte så mycket firande eftersom han har jouren och jag ska inbefinna mig på mitt kära (?) jobb som diskare kl 19. Tydligen har de bokat in så många gäster att de inte vet vart de ska få in alla. Låter som det blir många tallrikar att diska och jag som redan har diskbråck.

Kommentarer
Postat av: Sassi

Hej älskling!!
Vad trist för dig att jobba idag! Jobbade du till 19 eller från 19 ?? Lite seg i bollen.
Jag jobbar till 18 imorron så jag ringer dig sen. Miss u fi!! Puss och kram

2007-06-07 @ 21:33:44
URL: http://sassilajnen.blogg.se
Postat av: Mackelur

Vart man än i världen vänder så har jag alltid laptop med Soffilajnen blogg i mina händer

2007-06-07 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0