Lycka

Känner mig lycklig idag! Det är liksom en bubblande kittlande känsla innanför bröstet som får mig att le. Jag är inte riktigt säker på vad det är? Kan bero på fler olika anledningar eller så är det ett resultat av alla dessa som gör mig till sprickningsgränsen.

Ikväll ska vi käka på mackans vinkällare som en liten hyllning till vårt 5års-jubileum igår. Därefter bär det hem till ost, vin och chokladtryfflar som jag inhandlade på finsmakaren igår. MUMS! För övrigt fick jag världens överraskning igårmorse....låg i min säng och kände att blåsan började trycka på, suck! finns det något jobbigare än att stiga upp ur en skön säng bara för att man måste lätta på trycket? Gick ut i hallen och stelnar till, där står en helt ny cykel. Oh my Good! På packethållaren sitter fem röda rosor. Har jag världens bästa pojkvän?

En dag kvar! Imorgon. Sista dagen! Snart återföds jag in i min egna vardag igen!

Nästa helg bär det av mot sydligare grader nämligen ystad. Mackelur har fixat en villa till oss med allehanda möjligheter. Oj oj oj! Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Min älskade Fi. du är värd din lycka. Kram.

2007-09-02 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0