bekännelser

varför är jag en liten pussy som inte vågar säga nej? jag förstår inte hur ett ord som ja kan komma ur min mun när hela kroppen skriker åt mig och allt jag tänker på är HELL NO! jag är så jävla less på jobbet att jag spyr! jag är trött på att stinka fisk, trött på att se tallriksstaplarna växa, trött på att inte kunna pissa, skita, äta eller sitta på flera timmar, trött på att bli kallad snäckan och trött på......hela jävla skiten! Jag längtar till vardagen med dagar som är fyllda med sådant jag tycker om för ja, jag tycker faktiskt om att gå i skolan, tycker om att stiga upp tidigt, komma hem, fika, laga mat, träna, titta på tv. 

Hösten är här and I love it!  Älskar ligga under en filt, tända ljus, titta ut i höstmörkret och höra regnet smattra på fönsterbläcket. Älskar att ha en hel säsong av Lost, Grey´s anatomy, Idol och Desperate Housewives framför mig. Älskar att årstiden sätter igång min hjärna på ett härligt grubblande sätt som gör mig filosofisk och kreativ och gör så att jag ligger vaken halva nätterna för hjärnaktiviteten är för hög. underbart! 

Kommentarer
Postat av: Emmsen Klämmsen

Hej hjärtat!
Roligt att du börjat blogga igen. Själv har jag alltid svårt att komma på vad jag ska skriva.
Håller med dig om att hösten är underbar, tänk att slippa alla tighta linnen och korta kjolar och kunna ta på sig jeans och tjocktröja, härligt!
Ska snart iväg till jobbet och traggla. Fast det är väl roligt egentligen, skulla bara önskat lite mer semester, fast det gör väl alla eller????
Ha en bra dag så får vi se till att ses snart. Vår grillning verkar ha flugit iväg med vinden, varför händer det alltid oss?
PUSS Emmsen Klämmsen

2007-08-30 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0