vårmys och kärt återseende

Igår förmiddags tog jag och syrran med oss Emil till stadsparken i Lund. Där fick han leka av sig och fika i gräset bland alla härliga vårblommor. När vi kom hem var han så trött att han stupade i sängen och då passade jag och Li på att sola lite i hennes trädgård. Lite färg fick man nog=)

På kvällen var det dags för grill. Vi gjorde spet med fläskfilé, kryddkorv, svamp, lök och paprika. Till det hade vi hemmagjord klyftpotatis och två goda grillsåser. Det var så gott att jag höll på att smälla av! Speciellt när det serverades kall öl till det. Mmmmmm!

På kvällen satt vi och slötittade på TV när det plötsligt ringde på dörren. Det var Kjell-Åke. Har inte sett honom på över ett halvår! Blev verkligen glad över att se honom och konstigt nog kändes det inte som det var så längesedan sist. Har saknat honom!

Idag skulle jag egentligen iväg för att spela innebandy men Ems ringde och sa att vi inte var tillräckligt med folk för att kunna spela. Antar att de flesta är ute och lapar sol. Tänkte hänga på den trenden nu!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Artur

Superhärligt ju! :) Varför tar du aldrig med foton och text i samma bild?

2007-04-15 @ 20:04:36
URL: http://frappy.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0