stress

Gårdagen var väldigt stessfylld men rolig! Upp kl nio börja städa och förbereda maten inför kalaset. Rullade 22 oxrullader och skalade 32 potatisar. Puh!

13:15 bar det iväg till Veena för att uppvakta henne på hennes 25-årdag. Hon fick en härlig utflykt till Ven av mig och Tess. Jag hann knappt käka upp den supergoda maten innan TaxiLukas kom och hämtade mig kl 15:00.

Hem och fixa det sista inför mitt egna kalas tillsammans med syrran. 16:30 blåste farsan förbi i sin elmoppe, en halvtimme för tidigt! Sånt är FÖRBJUDET! fick springa ut och kalla på honom att det var HÄR jag bodde!=) in med honom i soffan tillsammans med en wirre.

17:00 kom resten av gästerna. Det avnjöts god mat och dricka under kvällen och jag fick ett presentkort på MQ av farsan och en ny fin kaffekokare av brorsorna.

22:00 kom farsans taxi (färdtjänst) och hämtade honom (hoppas ingen la av en sur en denna gången farsan). Jag, syrran, andy och lukas satt kvar och snackade skit och drack vin och grogg fram till 24 medan Emil snussade så sött inne i vårt sovrum.

Sen var det läggdags för min del.

Och nu ska jag snart iväg till jobbet (Johan P) usch, är inte alls sugen!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fartfylld dag. vi kom nyss hem från båten o hasse o emil ska börja köra hemåt åt malmö nu. glad påsk!!! kram

2007-04-07 @ 12:37:49
URL: http://emsan.se
Postat av: Natalie

Ja, det var god mat. Vi gjorde ett bra jobb! Trevligt att sitta och snacka skit på kvällen, men vart tog gästerna vägen? :( /Li

2007-04-07 @ 20:32:57
Postat av: soffi!

Till Li - Vi är bäst Sis! kram!

2007-04-07 @ 23:18:42
URL: http://www.soffilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0