sjuk=(

Jaha, då har magen åkt på något skumt igen=(. Hann inte mer än att spela innebandy i söndagsförmiddag innan illamåendet slog till ordentligt. Sedan dess har jag legat som ett kolli i sängen och vridit och vänt mig och vridit och vänt mig lite till. Missade påskbuffén med la familia igår och middag hos svärmor idag=(. Har inte ens orkat skriva i min kära blogg.

Då är det tur att man blir uppmuntrad från olika håll och kanter. Mamma kom förbi och tittade till mig, svärmor skickade med presenter med lukas, och Emil målade en "krya på dig" teckning i glada färger. Vad hade jag gjort utan er? Love you!

Kommentarer
Postat av: sassi

Jag hade med muntrat upp dig OM DU SVARAT =D
Dumma mage, hoppas den blir bättre. Min mage har inte heller varit glad idag =( det är synd om oss fi.
Vi ses snart ialf...en glad liten nyhet. Älskar dig bästis.

2007-04-09 @ 19:44:45
URL: http://sassilajnen.blogg.se
Postat av: Artur

Asch! Typiskt! Beklagar att du mår dåligt! Jag kan också göra en teckning om du vill :D Kram!

2007-04-09 @ 21:53:04
URL: http://frappy.dk/
Postat av: svärmor

hoppas att det är bättre med dig idag. kram.svärmor

2007-04-10 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0