Partytarmen

Fan vad jag var nära att slänga iväg ett sms till Tess innan. Så fort jag får lite vin i mig blir jag så jävla sugen på att gå ut och det sög som bara den i partytarmen! Men jag har en morgondag att tänka på och så fick jag varnade blickar från ett visst håll så jag får vänta till den 21 då Maria ska ha ferre!

Grillningen blev lyckad! Fan vad gott det var! Mamma hade gjort en äpplekaka och tagit med sig godis, ostisar och vin såklart. Är nu helt proppad med godsaker.

Dags för svullot att gå och lägga sig, imorgon väntar en dag med fullspäckat schema!

Later!

Kommentarer
Postat av: sassi

Du ska ju svara när jag ringer..faaan soffan!!

2007-04-06 @ 13:19:16
URL: http://sassilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0