löparstöd tack!

Idag hade vi orientering ute på Bulltofta i Malmö. Upptäckte att jag inte är världens bästa kartläsare=). Vädret var superhärligt och det var riktigt trevligt. Roligast av allt var att åka "världens längsta rutschkana" för att citera Maria. Och den var faktiskt lång och skruvad dessutom. Lite ont gjorde det i höfterna när man åkte i 100km/h och det helt plötsligt kom en sväng.

Idag utökade jag min joggingtur med att springa i hela 10 min, gå 3 och spinga 8 min till. Alltså en ökning på 4 min i ren löptid sedan igår. Det bådar gott inför lundaloppet! Mitt mål denna veckan är att jag ska orka springa 2X10 min med max 2 min emellan. Woho! Lite stöd från er läsare hade inte skadat=)

Kommentarer
Postat av: sassi

Hejja hejja hejja...jag skulle kunna stå med en banderoll och hejja på dig när du springer loppet, om jag hade varit hemma dvs. =)...jag får hoppa här hemma istl. Men du är väldigt duttig som kommer ut i spåret ialf, själv så ligger min träning på is...ojojoj inte bra inför beach 2007. Jaja jag får väl joina valrossarna.
PoK

2007-04-16 @ 21:23:26
URL: http://sassilajnen.blogg.se
Postat av: Tess

Vilken ökning du gör!!! Kommer glida förbi åskådarna på Lundaloppet:) Vi skulle väl träna på vårruset först? ler

2007-04-16 @ 22:28:12
Postat av: Artur

Vad härligt skoj! Vi fick inte prova på rodel eller vad det nu heter. Tog ni alla poängen på orienteringen? :) Kram! Heja heja!

2007-04-17 @ 11:00:30
URL: http://frappy.dk/
Postat av: Emma

heja heja!
jag är en jäkel på karta men dess värre så hatar jag att springa! på högstadiet på orienteringsdagen skulle man alltid vara två o två. jag var med en tjej som var snabb på o springa o jag läste karta o tog genvägar o så fick vi alltid superbra tid! haha

2007-04-17 @ 17:33:05
URL: http://emsan.se
Postat av: Fiialisa

Jag lovar att jag ska följa med dig på en joggingrunda nån dag och pressa dig ordentligt:D

2007-04-18 @ 22:07:49
Postat av: Artur

Utmanad i från A till H! :)

2007-04-20 @ 20:13:09
URL: http://frappy.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0