Jag heter SOFIE!

Varför minns folk aldrig mitt namn? Gör jag ett helt osynligt intryck eller vad är det frågan om!? Första lektionen vi hade idag handlade om ledarskap och föreläsaren imponerade med att komma ihåg allas namn.......utom mitt och Annas, och det är inte första gången det händer heller! Why? två små blonda tjejer som ser ut som alla andra är inte så viktiga att komma ihåg eller vadå?

Vid lunchtid vallfärdade vi ner till lilla torg för att äta något gott i solen. Det blev grillad ryggbiff med pommes för min del, inte så smaskigt som det låter tyvärr=(. Köttet var helt smuligt och när Elinor kommenterade att det kanske berodde på att de tinat köttet i varmvatten blev jag måttligt avskräckt från att fortsatta äta. Blev en god glass till efterrätt istället=).

Sista lektionen för dagen blev mest fnitter och skitsnack om vem som skulle sova bredvid vem på lägret och vem som skulle dansa med vem på rörelseanalysen. Killarna blev trötta och tjuriga på oss. Får nog lämna dom ifred ett tag så de känner att de saknar oss när vi väl är borta=)

Ikväll ska jag till Li. Andy är i Tallin och då får man ju rycka in, syster som man är. Vi ska äta gott och se på tjejfilm. Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Artur

Nämen! Du som är en så speciell o underbar tös! Knepigt att folk glömmer ditt namn. Jag brukar blanda ihop två kollegor på jobb :P

2007-04-13 @ 20:19:59
URL: http://frappy.dk/
Postat av: Tess

Jag kommer alltid komma ihåg dig fi!!!!!:)
Men du måste ändå erkänna att du blev imponerad utav honom:)
TRÖTTA på oss är bara förnamnet; hahaha: Vi måste verkligen ge grabbarna lite andrum nu; ler:
Men inte för mycket; en vecka får vara nog; haha
Nu ska Tess sova.......vi hörs i helgen sussa gott

2007-04-14 @ 00:37:57
Postat av: soffan!

Artur - tack snälla du! det värmde! Du är gó du med! Kramisar!

Tess - Okej jag erkänner, blev lite imponerad=). Ja, en veckas andrum får räcka!:)

2007-04-14 @ 09:08:32
URL: http://www.soffilajnen.blogg.se
Postat av: Emma

är det inte vanligt att de kallar dig för sofia? det hände alltid mina kompisar. hette tjejen sofia sa dom sofie. hette hon maria sa dom marie. hehe

2007-04-14 @ 13:21:55
URL: http://emsan.se
Postat av: sassi

Soffi..jag saknar dig! Allt känns så jobbigt just nu..=( vill bara hem.

Ps.man kan faktiskt inte hjälpa att man är dålig på namn...ds. =D

2007-04-15 @ 11:22:43
URL: http://sassilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0