FY på mig!

Jag vet, det har varit slött här på bloggen ett tag. Skärpning jag lovar! Här kommer en liten uppdatering!

Helgen har varit bra! Var ledig i fredags och gjorde nada. Eller jo, jag var på centersyd med Natalie, sen hämtade vi Emil och körde hem och fikade. Fast det är ju standard=)

Igår firad vi Natalie (igen) Det var mycket trevligt! Kjelle kom också och jag fick världens finaste blombukett av honom för att jag också fyllt år. Vi åt och drack och lite senare på kvällen blev det lekar (som vanligt när man är hos någon som är lärare). Det blev en Marshmallowstävling som helt enkelt gick ut på att stoppa så många marshmallows i munnen och samtidigt kunna säga Funny Bunny så att det hördes klart och tydligt. Lättare sagt en gjort. (bör nämna att när man stoppar in en marshmallow i munnen så sväller den och blir ungefär dubbelt så stor, och efter en stund börjar den smälta till en äcklig sörja). Tvälingsmänniska som man är så tog man ju detta på blodigt allvar. Men jag mötte min överman,  Andy, som lassade in en efter en utan problem. Stor i käften är jag, men inte så stor!=) Här nedan följer lite bilder.

image9
Den underbara blombuketten som jag fick av Kjelle i försenad födelsedagspresent.


image10

Blommorna igen!


image11
Jag och mamma kör vår standardposé hos Natalie=)


image12
Jag i marshmallowstävlingen


image13
Jag lite senare i tävlingen, blev en värdig tvåa! Här har jag nog typ 20 st i truten=)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha härlig tävling, den borde jag varit med. Jag har en gång vänt åtta mariekex i munnen. storkäftad, jajamensan!

2007-04-22 @ 21:12:58
URL: http://emsan.se
Postat av: soffan!

Emma - hahaha, åtta mariekex!?! det var inte dåligt! känner mig utmanad!=)

2007-04-22 @ 21:34:22
URL: http://www.soffilajnen.blogg.se
Postat av: Tess


Är det hemma hos dig? Vad häftigt det var med den blå färgen och "hålet", riktigt häftigt!!!
Fast bilden där du dreglar marshmallow slår ändå allt!!! hihi
Kram på dig!!

2007-04-23 @ 19:48:58
Postat av: Tess

Håller vi en paus?!? :)

2007-04-30 @ 15:13:34
Postat av: sassi

Soffi nu har du varit dålig på att uppdatera igen...=)...hoppas du får trevligt på ditt läger. Miss u and love u. Din sassi

2007-05-07 @ 00:18:38
Postat av: Emma

det ekar tomt i bloggen, väntar ivrigt på uppdatering! kram

2007-05-15 @ 15:20:17
URL: http://emsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0